Beauty

Impression & Review: Nutox Renewing Treatment Skincare

Comments (4)
  1. Tracy says:

    Saya dah pakai rangkaian anti aging nutox. Pertama kali toner tu rasa macam sting sikit tapi dah OK sekarang. Berbaloi sebab acne saya dah makin pudar. Kulit pun rasa soft sepanjang hari. Dulu belom pakai product ni kulit selalu rasa sticky especially hari hari panas. Kering dan berminyak. Saya ragu dulu nak beli ke tak dulu tapi rugi kalau tak kan?

    1. aidasue says:

      You kena hydrate kulit you lebih sikit sis, pastikan minum air dengan mencukupi ya 🙂

  2. Nor Hanizam Binti Hashim says:

    Saya baru start advanced serum concentrate dlm dua mngu + night repair regenerate| rejuvenate… Masa bli sbnarnya xtahu nk plih yg mna.. Masalah Kulit sya pigment n mudh kena sunburn.. D guardian tiada yg blh suggest utk plh.. Perlu ke saya tukar yg lain utk msalah kulit sya.. Sya suka klau kulit sya nmpk sedikit moisture n glowing..

    1. aidasue says:

      so okay tak sis pakai sampai sekarang? hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

İstanbul escort - izmir escort - izmir escort -

Meritroyalbet

- casinomavigiris.club - betgarantigiris1.com -
baysanslicanli.com
-

lavivabets.com